Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard: Rematch med GTI`en

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

neida=) bare å polere nokk:P gamle bilen var lyserosa når jeg fikk den, bled rød den også, men om 80 pappir gir opp erre bare å smelle på sliper da=)
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

hadde vært en fin testbil for meg da frøken som har fått litt bilpleie dilla=p

Comment

da får du nok snakke med Lars trur jeg Audun, er vel en liten plan om att det skal byttes golfer hehe

kommer til å savne lyden men :P
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

frister noe sinnsykt og bygge^^ men jeg vil bytte alt av understell osv, gjør dette ingenting med hva vekten på forakselen kan bli?
          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

G60 er da største og tyngste motoren Golf Mk2 kom med, med sine 160hk , så det er de dataene biltilsynet går etter.
            ikke stort du får gjort med understellet for å få det noe lettere nei, å stort sett alle oppgraderingene du kan gjøre har jeg vel alt skrevet opp.

desverre så gir de faen i att corradoen har 99% likt understell som golf mk2, ellers hadde ting vært enkelt.

men om du ikke er redd litt utfordringer angående ledningsnett og downpipe sveising så har du jo 1.8T motoren som du vistnok får godkjent pga 150hk vs g60 sine 160 og vekt
            VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

nesten så jeg angrer på att jeg logga inn her igjen :P sitter bare å plukker godmusikk å ønsker meg bare mer å mer en bil jeg kan bygge SQ anlegg i :P

Comment

Hei du. Jeg dreiv å sjekka opp litt når du sa at man ikke fikk registrert Golf 2 med VR6, jeg var nemmlig veldig sikker på at jeg hadde vært borti 2 stykker her i norge som er registrerte og godkjente med VR6 motor. Har enda ikke funnet ut hvem de er, men fant ut at de blei registrert som 4 seter istede pga vekten som du sier. Skal gi deg tilbakemelding om jeg finner ut mere.

Comment

Går vel 1 eller 2 2`er glofer i hamar distrikter med 1,8T. Ene gikk i løten før, med 3`er dash blandt annet..
                  sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by Nils View Post
                    Hei du. Jeg dreiv å sjekka opp litt når du sa at man ikke fikk registrert Golf 2 med VR6, jeg var nemmlig veldig sikker på at jeg hadde vært borti 2 stykker her i norge som er registrerte og godkjente med VR6 motor. Har enda ikke funnet ut hvem de er, men fant ut at de blei registrert som 4 seter istede pga vekten som du sier. Skal gi deg tilbakemelding om jeg finner ut mere.
                    dette er helt sikkert gjort for 4-5 år siden å er lite relasjon med dagens situasjon hos BT.
                    4seter hjelper pent lite på forakselvekt.

eks. det er også godkjent granada med 1500hk i norge å det er faen meg mer utrygt enn mk2 med vr6 :P.

ja var en mk2 med 1.8T som drev å hang på meg som en klegg gjennom hamar :P ble borte fra nestle å mot maxi av en eller annen grunn (tung høyrefot fra min side ratt :P)

Comment

men nå blir 6ern bytta bort i en mk4 gti så skal vel ikke rakke altfor mye ned på 1.8T motoren :P

Post nr 100 å gitt
                      Last edited by langgard; 08-05-2009, 02:01.

Comment

Endelig fikk du 4-er dashen din da.. :P hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

hatt 4er dash liggende ei stund uansett da bare mangla alt tilbehøret så vært lite vits å begynne med monteringa

Comment

Det ha du jo nå.. så da er det bare og finne karroseri-saga og teipen og sette igang da.. :P
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

neh, setta noen andre på jobben med dørtrekk å a-stolper trur jeg

Comment

da går det mot en Golf 4 GTI i gården så da trenger jeg innspill på litt lyd i bilen (god lyd, mao DD, RF og andre dunkemerker blir ikke vurdert :P)

ellers er jeg motakelig for tips gitt

Comment

Working...
                                X